جمعه 31 فروردین 1403  
اطلاعیه ثبت نام مقدماتی وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان ترم دوم سال تحصیلی 1395

به اطلاع کلیه دانشجویان می رساند مهلت ثبت نام مقدماتی وام شهریه ترم دوم 1395  از تاریخ 25/9/1395  لغایت 10/11/1395 با مراجعه به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری (اینجا کلیک کنید http://bp.swf.ir/login.aspx ) با انجام مراحل زیر جهت هم دانشجویان قدیمی و هم دانشجویان جدید امکان پذیر می باشد.

الف) انجام مراحل زیر جهت متقاضیان قدیمی درخواست وام:

توضیح : متقاضیان قدیمی به گروهی از دانشجویان اتلاق می گردد که قبلاً این نوع وام را دریافت نموده اند و در فاز دو سیستم جامع صندوق رفاه دانشجویان دارای پرونده می باشند.
1- مراجعه به پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان جهت ثبت مقدماتی درخواست وام شهریه . (
اینجا کلیک کنید  http://bp.swf.ir/login.aspx ).

- درج کد ملی در قسمت نام کاربری و کلمۀ عبور همراه با خط تیره مانند مثال زیر:
نام کاربری: 123-123436-1
کلمۀ عبور: 123-123456-1
- تکمیل فرم مشخصات شخصی در پورتال صندوق رفاه
- انتخاب گزینۀ "شهریه " در قسمت "درخواست وام". توجه داشته باشید درخواست شما موقت بوده و تا زمان تایید دانشگاه در "لیست درخواستهای وام در انتظار تایید" قراردارد، و پس از رفع نقص احتمالی و تایید دانشگاه درخواست در قسمت "لیست درخواستهای وام تایید شده در این ترم" بطور قطعی ثبت خواهد شد.

2- مراجعه حضوری به امور دانشجویی دانشگاه و ثبت و تکمیل فرم درخواست وام شهریه

ب) انجام مراحل زیر جهت متقاضیان جدید:

1- ثبت نام در پورتال صندوق رفاه دانشجویان (اینجا کلیک کنید http://bp.swf.ir/bp/registeruser.aspx )
2- تکمیل فرم مربوطه و ذخیره آن

توجه : در قسمت نوع دوره تحصیل گزینه " نوبت دوم( شهریه پرداز) " انتخاب شود
3- در صورت عدم موفقیت در انجام مراحل فوق جهت تشکیل پرونده ابتدا به اداره رفاه دانشجویان دانشگاه مراجعه و سپس همانند متقاضیان قدیمی مراحل ثبت نام را انجام دهید.
4- ضروری است متقاضیان جدید مدارک لازم را به اداره رفاه دانشجویان مرکز تحصیل خود تحویل دهند.

ضمناً توجه و رعایت موارد ذیل به منظور تسهیل و تسریع در امور وام از طرف دانشجویان متقاضی الزامی است:
1- دانشجویانی که نسبت به ثبت نام اولیه در پورتال دانشجویی اقدام نماید در اولویت پرداخت قرار خواهند گرفت.
2- دانشجو پس از ثبت درخواست وام از طریق پورتال دانشجویی به صندوق رفاه دانشگاه مراجعه و فرم ثبت درخواست وام را تکمیل نماید.
3- تسویه حساب با دانشگاه مقطع قبلی و همچنین بستن فایل رفاهی متقاضی در فاز دو سیستم جامع صندوق رفاه دانشجویان توسط اداره رفاه دانشجویان دانشگاه قبل تا قبل از  ثبتنام ترم جاری
توضیحات :

1- میزان وام پرداختی به دانشجویان در هر نیمسال تحصیلی بستگی به میزان اعتبار تخصصی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و همچنین تعداد متقاضیان دارد.

 2- به درخواستهایی ترتیب اثر داده خواهد شد که اولاً دانشجو به صورت الکترونیکی مراحل تقاضای وام درخواستی را تکمیل کرده باشد و ثانیاً نام دانشجو در "لیست درخواست های وام تایید شده " وجود داشته باشد.
3- درصورتی که کلمه عبور پورتال صندوق رفاه دانشجویی خود را فراموش کرده اید و یا بروز هرگونه مشکل دیگری مانند مغایرت در پرونده با امور دانشجویی دانشگاه تماس حاصل فرمایید.

شرایط عمومی برای دریافت وام دانشجویی
فرم درخواست وام
متن فرم سند تعهد

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر