شنبه 8 اردیبهشت 1403  
اطلاعیه شماره 1 مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سال 95

اطلاعیه شماره 1  دانشگاه پیام نور در خصوص مرحله ارزیابی تخصصی

آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1395

(مرحله تکمیل ظرفیت)

 

باتوجه به آیین نامه پذیرش دانشجو در دوره دکتری تخصصی (Ph.D) ، سال تحصیلی 1395 و در راستای اجرای مرحله دوم پذیرش ، شرایط و ضوابط دانشگاه پیام نور به شرح ذیل اعلام می گردد:

-           پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق علمی داوطلبان وسنجش علمی از طریق ارزیابی سوابق علمی پژوهشی و برگزاری مصاحبه علمی صورت می گیرد.

 

1-   حدنصاب دانشگاه:

  داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آنها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش  کشور صادر شده است در صورت داشتن حدنصاب این دانشگاه می توانند مطابق تاریخهای مندرج درجدول شماره 1 (جدول ذیل ) و با مطالعه اطلاعیه های بعدی درج شده در پرتال اختصاصی دانشگاه پیام نور  به نشانی (www.pnu.ac.ir)   مراجعه نموده و از چگونگی شرکت در  جلسات  ارزیابی تخصصی این دانشگاه اطلاع حاصل نمایند .

 

v     توجه : داوطلبانی می توانند جهت ارزیابی تخصصی در هر کد رشته محل در دانشگاه شرکت نمایند که نمره کل مندرج در کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1395 آنها در رشته امتحانی مربوطه مساوی یا بالاتر از حدنصاب اعلام شده این دانشگاه باشد.

شایان ذکر است حدنصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگری 70 درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط ‌، 80 درصد حدنصاب اعلام شده داوطلبان آزاد خواهد بود.

 



2-
 برنامه زمانی ارزیابی تخصصی دانشگاه پیام نور

 

جدول شماره 1- زمانبندی جلسات ارزیابی تخصصی (مصاحبه علمی) دانشگاه پیام نور

ردیف

کد رشته محل

نام گرایش

نام موسسه

تاریخ  مصاحبه

 

1

2546

شیمی فیزیک

دانشگاه پیام نورمرکزاردکان

18/10/95

 

2

<span lang="AR-SA" style="font-family: &quot;B Nazanin&quot;; color: black; mso-ascii-font-family: Calibri; mso-fareast-font-family: &a</body></html>

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر