پنجشنبه 9 فروردین 1403  
دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال 1397

دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی (سال 1397)

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان عزیز به استحضار می رساند : ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان از تاریخ 28/6/97لغایت 3/7/97طبق جدول زمان بندی شده در سامانه آموزشی گلستان انجام می شود. ضمنا روند ثبت نام به شرح ذیل است:

1-  ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان این دوره بصورت غیر حضوری انجام می شود و پذیرفته شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایت  http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

1-1-  پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام  اعلام می گردد) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

1-2- پذیرفته شدگان لازم است اسکن مدارک ذیل را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر عکس حداکثر 250 کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیر حضوری بارگذاری نمایند.

-تصویر صفحه اول و سوم شناسنامه

-تصویر کارت ملی ( پشت و رو)

-عکس رنگی با زمینه روشن بدون کلاه و عینک (برای مراجعه حضوری 4 عدد)

-مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه ( ویژه آقایان)

-تصویر مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی (دارندگان دیپلم نظام قدیم نیازی به ارائه این مورد ندارند)

-تصویر مدرک دیپلم متوسطه

-تصویر درخواست تاییدیه تحصیلی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت (برای دیپلم متوسطه).

 2-دانشجو پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نماید.

3 - امکان تقاضای مهمان برای ورودی های جدید از تاریخ 3/7/97 لغایت 09/7/97 در سامانه آموزشی گلستان و برای نیمسال اول 98-97 فراهم می باشد.

4- انتخاب واحد دانشجویان از تاریخ 3/7/97 لغایت 10/7/97 خواهد بود.

5 - تاریخ اخذ مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی کلیه پذیرفته شدگان حداکثر تا تاریخ 31/6/97 خواهد بود.

تبصره1: در صورتی که پذیرفته شدگان در زمان ثبت نام موفق به ارائه گواهی پیش دانشگاهی نگردند، لازم است از آنان تعهدی مبنی بر ارائه گواهی پیش دانشگاهی تا تاریخ 28/7/97 اخذ شود. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی تا تاریخ مذکور، قبولی آنان لغو می گردد.

تبصره 2: برای پذیرفته شدگانی که تا تاریخ 31/6/97 موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی نشده اند تا تاریخ 30/11/97 مهلت داده می شود تا مدرک پیش دانشگاهی اخذ کنند. از این دسته از پذیرفته شدگان ثبت نام موقت به عمل آمده و پس از اخذ مدرک پیش دانشگاهی ثبت نام آنها قطعی می گردد. ضمنا نیمسال اول 98-97 نیز برای ایشان مرخصی تحصیلی درج می گردد.

6- تمامی رشته های دوره تحصیلی مقطع کارشناسی برای ورودی های سال 97 با یک عنوان ثابت و بدون گرایش در برنامه درسی تجمیع و معرفی می شوند و مدرک تحصیلی نیز با همان عنوان صادر خواهد شد.

یادآوری مهم: دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده می باشند و تغییر آن فقط پس از کسب شرایط تغییر رشته طبق مقررات امکان پذیر می باشد.

 

مدارک لازم جهت ثبت نام در دوره کارشناسی :

1 اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی پشت و رو

2 2 قطعه عکس 4×3 با زمینه روشن(مشمولین 4 قطعه عکس )

3 اصل و کپی مدرک دیپلم متوسطه و ریز نمرات

4 اصل و کپی مدرک پیش دانشگاهی و ریز نمرات

5 ارائه رسید پستی تائیدیه دیپلم و پیش دانشگاهی

6 ارائه مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه 

    7- گواهی از مراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر